Na dertig jaar komt er een einde aan het verhaal van Maxi Snack in Aarschot. De snackbar aan de Herseltsesteenweg 188A sluit op vrijdag 26 juni 2026 definitief de deuren. Dat maakte eigenaar Peter bekend via een boodschap aan zijn klanten.
Met de sluiting verdwijnt een zaak die gedurende drie decennia een vaste waarde was voor inwoners van Aarschot en de omliggende gemeenten. In die periode was Maxi Snack actief op drie verschillende locaties.
Peter kijkt met dankbaarheid terug op de voorbije jaren en richt zich in zijn afscheidsboodschap tot de klanten die de zaak jarenlang trouw bleven. Hij bedankt hen voor het vertrouwen, de steun en de vele bezoeken doorheen de jaren.
Vrijdag 26 juni wordt de laatste openingsdag van Maxi Snack. Daarmee valt definitief het doek over een bekende horecazaak die gedurende dertig jaar deel uitmaakte van het lokale straatbeeld.