Het lokaal bestuur van Tremelo is op zoek naar een nieuwe uitbater voor de cafetaria van Vrijetijdscentrum (VTC) ’t Zand aan de Baalsebaan. De gemeente wil de horecazaak opnieuw uitbouwen tot een gastvrije ontmoetingsplek voor sporters, bezoekers en verenigingen.
De cafetaria bevindt zich centraal in het vrijetijdscentrum en vervult een belangrijke sociale functie voor de vele gebruikers van de sport- en recreatievoorzieningen. Daarom zoekt het gemeentebestuur een enthousiaste uitbater die de zaak een nieuwe impuls wil geven.
De toekomstige uitbater kan beschikken over een recente en instapklare ruimte met een professioneel uitgeruste keuken. Dankzij de ligging aan de Baalsebaan, in het hart van het vrijetijdscentrum, is er bovendien een constante toestroom van bezoekers en een goede bereikbaarheid.
Met de oproep hoopt Tremelo een geschikte kandidaat te vinden die van de cafetaria opnieuw een levendige ontmoetingsplaats maakt voor iedereen die actief is in en rond VTC ’t Zand.

Foto: Het interieur van de horecazaak. Gemeente Tremelo.