Midden oktober gingen de werken van de verbindingsriolering Velpe in Kersbeek-Miskom hun tweede fase ingegaan.
De werkzaamheden schieten goed op en indien de weersomstandigheden het toelaten, wordt midden december het kruispunt aan het OCMW reeds gebetonneerd. Voor het doorgaande verkeer wijzigt er niets en blijven de huidige omleidingen in voege.
“De aannemer heeft vanaf november twee rioolploegen ingezet ter hoogte van Miskom-Dorp en de Heerbaan aan het OCMW-gebouw. Hierdoor zijn de werken zeer goed gevorderd”, aldus schepen van Openbare Werken Kristof Mollu. “Onder goede weersomstandigheden zal het kruispunt onder aan het OCMW nog voor het winterse bouwverlof in beton aangelegd worden zodat dit kan uitharden tijdens het verlof.”