Primetime Regie breidt portefeuille uit met prominente Vlaamse mediatitels

Primetime Communication Group koopt 13 Rondom-edities

Primetime Regie, het regieplatform van de Leuvense communicatiegroep Primetime Group, kondigt met trots de uitbreiding van haar regieportefeuille aan. 

Naast vrouwenmagazine Ferm, heeft de groep er niet één, maar zes nieuwe klanten bij. “Met dit aanbod aan media voor zeer gerichte doelgroepen zijn we onvermijdelijk in heel veel mediaplannen”, aldus Wouter Van Melkebeek, CEO van Primetime Group, vanuit de hoofdzetel in Leuven.

Vanaf heden neemt Primetime Regie nu ook de regie van De Bond, Brieven aan Jonge Ouders, Grootouders Magazine, Femma Magazine, Markant Magazine en RAAK Magazine voor haar rekening. Primetime Regie zal instaan voor de advertising van zowel de print- als online infokanalen van deze mediatitels. Goed voor een bereik van gemiddeld 1.160.182 lezers. “De combinatie van online en offline media is voor ons de ideale aanpak”, aldus Van Melkebeek.

Divers en gericht (digitaal) aanbod

De nieuwe toevoegingen aan de regieportefeuille van Primetime Regie omvatten een diverse reeks van Vlaamse titels die elk unieke en gerichte doelgroepen bereiken. Zo bereikt De Bond, het ledenmagazine van De Gezinsbond met een oplage van 155.000 exemplaren, 10 keer per jaar 403.232 lezers. Brieven aan Jonge Ouders begeleidt ouders met kinderen ​ gedurende de eerste 2,5 jaar met informatie, advies en herkenbare verhalen, op maat van het kind, en bereikt ​ zo om de maand 182.800 lezers. Grootouders Magazine, speciaal voor grootouders, verschijnt vier keer per jaar en kent een oplage van 15.000. Femma magazine, het magazine van Femma Wereldvrouwen, richt zich op dynamische vrouwen van 50+ en bereikt 110.584 lezers met een oplage van 36.210. Vervolgens is ook Markant Magazine, voor actieve en ondernemende vrouwen, een nieuwe klant. Dit magazine verschijnt vier keer per jaar en bereikt 20.000 lezers. Tot slot kent RAAK Magazine, het ledenblad van KWB, een oplage van 35.000 exemplaren.

Naast de papieren edities beheren deze organisaties ook diverse nieuwsbrieven en digitale magazines. Primetime Regie neemt de verkoop van reclameruimte op deze platformen eveneens voor haar rekening, waardoor adverteerders volop kunnen profiteren van een breed en divers bereik.

Strategische voordelen

“Met onze decennialange ervaring in regie, reclame en marketing weten we precies hoe we deze nieuwe titels succesvol kunnen ondersteunen”, aldus CEO Wouter Van Melkebeek.

Door deze uitbreiding kan Primetime Regie adverteerders een nog breder scala aan mogelijkheden bieden om hun doelgroep effectief te bereiken, zowel via print als digitale kanalen.

primetime-regie.be

Lees meer over