BMW Juma organiseert Autosalon in haar showrooms
“Omdat autoliefhebbers dit jaar niet in de Heizel terechtkunnen, bieden we een leuk alternatief voor het traditionele Autosalon", vertelt Kristina Korolinskaia, marketing manager van de Juma Group.
Juma zal de volgende drie weekends aan lokale handelaars de mogelijkheid geven om hun zaak op een originele manier in de picture te zetten. Elk weekend wordt er rond een bepaald thema gewerkt. Promotie loopt vooral via sociale media.
Op 15 en 16 januari pakt BMW Juma uit met Cars & Fashion. Tijdens dit weekend zullen Juwelen Vander Avort, Optiek De Groeve & Maison Moi in de showroom in Leuven aanwezig zijn. Tijdens het Home & Art weekend van 22 en 23 januari zullen klanten kunnen kennismaken met een bloemist, een kunstenares en zal er zelfs een sofa verloot worden door een exclusieve meubelwinkel. Het laatste weekend staat in het teken van gastronomie. Op 29 en 30 januari zullen de klanten kunnen genieten van een aanbod fantastische wijnen en delicatessen.
“Ook voor onze salonactie werken we samen met lokale ondernemers. Elke particulier en zelfstandige die voor 31 januari zijn nieuwe of jonge tweedehandswagen BMW of MINI bestelt kan één jaar lang gratis naar de carwash. Deze actie loopt in samenwerking met De Wasstraat.”
Iedereen is welkom maar om alles veilig en volgens de geldende maatregelen te laten verlopen, dienen geïnteresseerden zich in te schrijven via de website https://bmw-juma.be/15-16-januari-fashion.