Primetime Regie uit Leuven haalt vrouwenmagazine Ferm binnen

Tijdelijk geen Passe-Partout door coronacrisis, Leuven Actueel blijft wel actief
Primetime Regie, het regieplatform van de Leuvense Primetime Group, heeft er een nieuwe klant bij: het vrouwenmagazine Ferm, met een totaal bereik van maar liefst 208.000 mensen. “Het grootste vrouwennetwerk van Vlaanderen in onze portefeuille, da’s een mooie aanwinst voor onze regie”, aldus Wouter Van Melkebeek, gedelegeerd bestuurder van de groep, vanuit de hoofdzetel in Leuven.

Vanaf heden zal Primetime Regie instaan voor de verkoop van reclameruimte in het maandelijkse magazine Ferm van het gelijknamige vrouwennetwerk. Een merk dat maar liefst 208.000 lezers bereikt, elke maand opnieuw. “Dit is een mooie verrijking van onze portefeuille”, aldus Wouter Van Melkebeek.

Meer digitaal

“We hebben tientallen jaren ervaring in regie, reclame en marketing en weten perfect hoe we met deze titel de markt moeten opgaan”, aldus Van Melkebeek. “Dit zal niet alleen meer via printadvertenties zijn, maar ook – en steeds meer – via online kanalen: e-mails en online producten. De combinatie van on- en offline, die kruisbestuiving in pakketformaat, is helemaal onze way to go.”

Ferm ging met haar magazine ook de digitale toer op. Monique De Dobbeleer, directeur van Ferm: “Met de digitale versie van ons magazine vloeit online en offline nu vlot in elkaar over en komen we tegemoet aan de verwachtingen van onze (potentiële) lezers. Via SamenFerm.be/magazine vinden ze een mooie selectie van artikels.”

Een aanpak die Primetime ook met succes toepast bij de titels in haar eigen uitgeverij. Daar combineren ze printadvertenties in onder andere de regiobladen Passe-Partout en Rondom met online bannering op de regionale nieuwswebsites Leuven Actueel en Hageland Actueel.